Konferencje i wydarzenia | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Szukaj

Treść strony

Konferencje i wydarzenia

Cykliczne wydarzenia

Ze świata Lean

Comiesięczne spotkania praktyków, studentów i przedstawicieli uczelni zainteresowanych wymianą doświadczeń w wykorzystaniu Lean Management

Strona cyklu

Konferencje

Jakość i jej zastosowania 2023, Quality and its applications 2023. Towards sustainable future

Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański  oraz Związek Uczelni Fahrenheita zapraszają do wzięcia udziału w III Międzynarodowej Konferencji Naukowej. Celem konferencji jest wymiana doświadczeń i poglądów oraz integracja środowiska naukowego i biznesu w obszarze zarządzania jakością i zrównoważonego rozwoju.

Obszary tematyczne:

  • Jakość 5.0 – wyrobów i usług zorientowana na cele zrównoważonego rozwoju
  • Koncepcje, systemy, metody i narzędzia zarządzania jakością zorientowane na rozwój zrównoważony
  • Sustainable Excellence Models
  • Kultura jakości, bezpieczeństwa, doskonałości, zrównoważonego rozwoju
  • Etyczne i moralne dylematy w zarządzaniu Jakością 5.0
  • Środowiskowa ocena cyklu życia a Jakość 5.0

Strona konferencji


Konferencja Qualitas

Konferencja organizowana co roku. Do tej pory odbyło się 14 edycji. Konferencja ma na celu pobudzenie dyskusji i wymiany doświadczeń, poglądów na szeroko rozumiany obszar zarządzania jakością i doskonalenia przedsiębiorstw. W konferencji uczestniczą zarówno przedstawiciele świata nauki, biznesu jak i studenci


Konferencja Biznes i uczelnia w dążeniu do jakości

Celem spotkania jest wymiana poglądów oraz określenie kierunków współpracy biznesu i uczelni w ramach działań na rzecz jakości. Pragniemy określić jakie są potrzeby przedsiębiorstw z regionu Pomorza w zakresie przygotowania specjalistów ds. jakości oraz wyznaczyć kierunki przyszłych działań. Współorganizatorami dwóch poprzednich edycji są firma FLEX oraz Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia.

„Biznes i uczelnia w dążeniu do jakości – Edukacja dla doskonalenia jakości Edu4QI”, 17.11.2022 r. 

Katedra Inżynierii Zarządzania i Jakości WZiE, firma Flex oraz Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia zapraszają na konferencję „Biznes i uczelnia w dążeniu do jakości – Edukacja dla doskonalenia jakości Edu4QI”, której częścią będzie panel dyskusyjny pt. „Kierunki współpracy biznesu i uczelni w zakresie doskonalenia jakości”.

Celem spotkania jest wymiana poglądów oraz określenie kierunków współpracy biznesu i uczelni w ramach działań na rzecz jakości. Pragniemy określić jakie są potrzeby przedsiębiorstw z regionu Pomorza w zakresie przygotowania specjalistów ds. jakości oraz wyznaczyć kierunki przyszłych działań. Podczas spotkania zostanie przedstawiona koncepcja modułowych podyplomowych programów kształcenia dot. współczesnych koncepcji doskonalenia jakości. Koncepcja ta jest opracowywana w projekcie Edu4QI - EOG/21/K4/W/0030 współfinasowanym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach Funduszy EOG 2014-2021.

Konferencja odbędzie się 17.11.2022 r. w Auli 107, na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 w Gdańsku, w godz. 9:30-15:30

Harmonogram oraz rejestracja dostępne na stronie https://link.pg.edu.pl/jakosc2022


Konferencja „Biznes i uczelnia w dążeniu do jakości”, 8 października 2021 r.

Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, firma Flex oraz Fundacja Edukacyjne Centrum Doskonalenia zapraszają na pierwszą edycję konferencji „Biznes i uczelnia w dążeniu do jakości” połączonej z panelem dyskusyjnym pt. „Kierunki współpracy biznesu i uczelni w zakresie doskonalenia jakości”.

Celem spotkania jest wymiana poglądów oraz określenie kierunków współpracy biznesu i uczelni w ramach działań na rzecz jakości. W szczególności pragniemy określić jakie obszary współpracy wymagają poprawy, jakie są potrzeby przedsiębiorstw z regionu Pomorza w zakresie przygotowania specjalistów ds. jakości oraz wyznaczyć kierunki przyszłych działań.

STRONA KONFERENCJI


W dążeniu do doskonałości – mini konferencja z okazji Międzynarodowego Dnia Jakości, 10 listopada 2021r.

Jakość to sposób myślenia, który powoduje, że stosuje się i bez przerwy poszukuje najlepszych rozwiązań. Wiliam Deming

11 listopada przypada coroczne ogólnoświatowe święto jakości, zainicjowane w 1989 roku przez trzy główne międzynarodowe organizacje do spraw jakości: Amerykańskie Stowarzyszenie do spraw Jakości, Europejską Organizację Jakości oraz Unię Japońskich Naukowców i Inżynierów.

Z tej okazji zespół Katedry Inżynierii Zarządzania i Jakości Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej organizuje mini konferencję na której spojrzą szerzej na jakość, poznają jej praktyczne tajniki, a także odkryją potrzeby i możliwości pracodawców, studentów i uczelni na drodze do wspólnego kreowania specjalistów ds. poszukiwania najlepszych rozwiązań.