Tematyka prac dyplomowych | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Szukaj

Treść strony

Tematyka prac dyplomowych

Tematyka prowadzonych prac dyplomowych

dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski, prof. PG

Studia magisterskie / Postgraduate studies

(wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language)

- Koncepcja strategii marketingowej organizacji

 - Opracowanie planu marketingowego

 - Kształtowanie oferty rynkowej organizacji

 - Kształtowanie satysfakcji klientów

 - Koncepcja programu lojalnościowego

 - Plan działań w zakresie komunikacji marketingowej (promocji)

 - Planowanie kanałów dystrybucji

 - Projektowanie kampanii reklamowej

 - Testowanie koncepcji nowego produktu

 - Developing marketing strategy

 - Planning product development

 - Preparing marketing communication plan

 - Developing distribution channels

 - Pricing decisions

 - Creating loyalty program

 - Marketing mix plan

 - Using Internet in marketing

 - Relationship marketing

dr hab. Anna Drapińska, prof. PG

Studia magisterskie / Postgraduate studies

(wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language)

- Marketing w przedsiębiorstwach usługowych

 - Marketing relacji/ zarządzanie relacjami z klientami

 - Budowanie satysfakcji klientów

 - Marketing mix w przedsiębiorstwie

 - Marketing wewnętrzny

dr inż. Magdalena Brzozowska-Woś

Zarządzanie inżynierskie/ Engineering management

(studia licencjackie – inżynier/ undergraduate studies - engineer)

- Kształtowanie polityki promocji w oparciu o zachowania klientów

 - Projekt kampanii reklamowej

 - Projekt strategii marketingowej organizacji

Studia magisterskie / Postgraduate studies

(wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language)

- Wpływ nowych trendów zachowań rynkowych konsumentów w Internecie na działania marketingowe organizacji

 - Aktywne kształtowanie relacji z klientami w celu określenia ich potrzeb i oczekiwań

 -  Zarządzanie marką (kreowanie lub wzmacnianie wizerunku marki, rebranding)

 - Skuteczne wykorzystanie technologii cyfrowych w komunikacji marketingowej

 - Projektowanie kampanii komunikacyjnej organizacji

 - Koncepcja kampanii reklamowej

 - Kształtowanie strategii marketingowej w organizacjach stosujących internetowy lub mieszany model biznesu

- The impact of new trends in the market behavior of consumers on the Internet on the marketing activities of the organization

  - Active shaping of relations with clients in order to define their needs and expectations

  - Brand management (creating or strengthening the brand image, rebranding)

  - Effective use of digital technologies in marketing communication

  - Designing the organization's communication campaign or brand's communication

  - The concept of an advertising campaign

  - Shaping a marketing strategy in organizations using the Internet's or mixed business model

dr Edyta Gołąb-Andrzejak

Studia magisterskie / Postgraduate studies

(wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language)

- Marketing w przedsiębiorstwie usługowym

 - Zarządzanie relacjami z klientami

 - Kształtowanie lojalności klientów

 - Komunikacja marketingowa

 - Tworzenia strategii marketingowej

 - Kształtowanie działań marketingowych w turystyce i hotelarstwie

dr Natalia Przybylska

Zarządzanie / Management

(studia licencjackie – w języku angielskim)/ undergraduate studies - in English language)

- Marketing in commercial and non-commercial organizations, including: brand management, rebranding; managing a promotional strategy; marketing communication; building and maintaining relationships with customers;

 - Principles of sustainable development in marketing (including corporate social responsibility; Green marketing);

 - The use of the Internet / modern media / social media in the marketing activities of commercial and non-commercial organizations;

 - Market consumer behavior - characteristics, conditions;

 - Contemporary consumer micro- and megatrends - conditions conducive to their emergence, manifestations of their development, implications for the marketing activities of enterprises;

 - The process of creating new products in the enterprise;

 - Marketing innovations, open innovations, crowdsourcing;

 - Customer relationship management - CRM;

 - Affiliate Marketing.

Analityka Gospodarcza/ Economic Analytics

(studia licencjackie/ undergraduate studies)

- Marketing w organizacjach komercyjnych i niekomercyjnych, w tym m.in.: zarządzanie marką, rebranding marki; kształtowanie strategii promocyjnej; system całościowej identyfikacji organizacji; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;

 - Zasady zrównoważonego rozwoju w marketingu (w tym odpowiedzialności społecznej i ekologicznej; Green marketing);

 - Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów / social media w działaniach marketingowych organizacji komercyjnych i niekomercyjnych;

 - Rynkowe zachowania konsumentów – charakterystyka, uwarunkowania;

 - Współczesne mikro- i megatrendy konsumenckie – uwarunkowania sprzyjające ich powstawaniu, przejawy ich rozwoju, implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw;

 - Proces kreowania nowych produktów w przedsiębiorstwie;

 - Innowacje marketingowe, innowacje popytowe, otwarte innowacje, crowdsourcing;

 - Zarządzanie relacjami z klientem – CRM;

 - Marketing partnerski.

Studia magisterskie / Postgraduate studies

(wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language)

- Marketing w organizacjach komercyjnych i niekomercyjnych, w tym m.in.: zarządzanie marką, rebranding marki; kształtowanie strategii promocyjnej; system całościowej identyfikacji organizacji; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;

 - Zasady zrównoważonego rozwoju w marketingu (w tym odpowiedzialności społecznej i ekologicznej; Green marketing);

 - Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów / social media w działaniach marketingowych organizacji komercyjnych i niekomercyjnych;

 - Rynkowe zachowania konsumentów – charakterystyka, uwarunkowania;

 - Współczesne mikro- i megatrendy konsumenckie – uwarunkowania sprzyjające ich powstawaniu, przejawy ich rozwoju, implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw;

 - Proces kreowania nowych produktów w przedsiębiorstwie;

 - Innowacje marketingowe, innowacje popytowe, otwarte innowacje, crowdsourcing;

 - Zarządzanie relacjami z klientem – CRM;

 - Marketing partnerski.

 - Marketing in commercial and non-commercial organizations, including: brand management, rebranding; managing a promotional strategy; marketing communication; building and maintaining relationships with customers;

 - Principles of sustainable development in marketing (including corporate social responsibility; Green marketing);

 - The use of the Internet / modern media / social media in the marketing activities of commercial and non-commercial organizations;

 - Market consumer behavior - characteristics, conditions;

 - Contemporary consumer micro- and megatrends - conditions conducive to their emergence, manifestations of their development, implications for the marketing activities of enterprises;

 - The process of creating new products in the enterprise;

 - Marketing innovations, open innovations, crowdsourcing;

 - Customer relationship management - CRM;

 - Affiliate Marketing.