Tematyka prowadzonych prac dyplomowych
dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski, prof. PG |
|
Studia magisterskie / Postgraduate studies (wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language) |
- Koncepcja strategii marketingowej organizacji - Opracowanie planu marketingowego - Kształtowanie oferty rynkowej organizacji - Kształtowanie satysfakcji klientów - Koncepcja programu lojalnościowego - Plan działań w zakresie komunikacji marketingowej (promocji) - Planowanie kanałów dystrybucji - Projektowanie kampanii reklamowej - Testowanie koncepcji nowego produktu - Developing marketing strategy - Planning product development - Preparing marketing communication plan - Developing distribution channels - Pricing decisions - Creating loyalty program - Marketing mix plan - Using Internet in marketing - Relationship marketing |
dr hab. Anna Drapińska, prof. PG |
|
Studia magisterskie / Postgraduate studies (wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language) |
- Marketing w przedsiębiorstwach usługowych - Marketing relacji/ zarządzanie relacjami z klientami - Budowanie satysfakcji klientów - Marketing mix w przedsiębiorstwie - Marketing wewnętrzny |
dr inż. Magdalena Brzozowska-Woś |
|
Zarządzanie inżynierskie/ Engineering management (studia licencjackie – inżynier/ undergraduate studies - engineer) |
- Kształtowanie polityki promocji w oparciu o zachowania klientów - Projekt kampanii reklamowej - Projekt strategii marketingowej organizacji |
Studia magisterskie / Postgraduate studies (wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language) |
- Wpływ nowych trendów zachowań rynkowych konsumentów w Internecie na działania marketingowe organizacji - Aktywne kształtowanie relacji z klientami w celu określenia ich potrzeb i oczekiwań - Zarządzanie marką (kreowanie lub wzmacnianie wizerunku marki, rebranding) - Skuteczne wykorzystanie technologii cyfrowych w komunikacji marketingowej - Projektowanie kampanii komunikacyjnej organizacji - Koncepcja kampanii reklamowej - Kształtowanie strategii marketingowej w organizacjach stosujących internetowy lub mieszany model biznesu - The impact of new trends in the market behavior of consumers on the Internet on the marketing activities of the organization - Active shaping of relations with clients in order to define their needs and expectations - Brand management (creating or strengthening the brand image, rebranding) - Effective use of digital technologies in marketing communication - Designing the organization's communication campaign or brand's communication - The concept of an advertising campaign - Shaping a marketing strategy in organizations using the Internet's or mixed business model |
dr Edyta Gołąb-Andrzejak |
|
Studia magisterskie / Postgraduate studies (wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language) |
- Marketing w przedsiębiorstwie usługowym - Zarządzanie relacjami z klientami - Kształtowanie lojalności klientów - Komunikacja marketingowa - Tworzenia strategii marketingowej - Kształtowanie działań marketingowych w turystyce i hotelarstwie |
dr Natalia Przybylska |
|
Zarządzanie / Management (studia licencjackie – w języku angielskim)/ undergraduate studies - in English language) |
- Marketing in commercial and non-commercial organizations, including: brand management, rebranding; managing a promotional strategy; marketing communication; building and maintaining relationships with customers; - Principles of sustainable development in marketing (including corporate social responsibility; Green marketing); - The use of the Internet / modern media / social media in the marketing activities of commercial and non-commercial organizations; - Market consumer behavior - characteristics, conditions; - Contemporary consumer micro- and megatrends - conditions conducive to their emergence, manifestations of their development, implications for the marketing activities of enterprises; - The process of creating new products in the enterprise; - Marketing innovations, open innovations, crowdsourcing; - Customer relationship management - CRM; - Affiliate Marketing. |
Analityka Gospodarcza/ Economic Analytics (studia licencjackie/ undergraduate studies) |
- Marketing w organizacjach komercyjnych i niekomercyjnych, w tym m.in.: zarządzanie marką, rebranding marki; kształtowanie strategii promocyjnej; system całościowej identyfikacji organizacji; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - Zasady zrównoważonego rozwoju w marketingu (w tym odpowiedzialności społecznej i ekologicznej; Green marketing); - Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów / social media w działaniach marketingowych organizacji komercyjnych i niekomercyjnych; - Rynkowe zachowania konsumentów – charakterystyka, uwarunkowania; - Współczesne mikro- i megatrendy konsumenckie – uwarunkowania sprzyjające ich powstawaniu, przejawy ich rozwoju, implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw; - Proces kreowania nowych produktów w przedsiębiorstwie; - Innowacje marketingowe, innowacje popytowe, otwarte innowacje, crowdsourcing; - Zarządzanie relacjami z klientem – CRM; - Marketing partnerski. |
Studia magisterskie / Postgraduate studies (wszystkie kierunki w języku polskim i angielskim/ all fields of study in Polish and English language) |
- Marketing w organizacjach komercyjnych i niekomercyjnych, w tym m.in.: zarządzanie marką, rebranding marki; kształtowanie strategii promocyjnej; system całościowej identyfikacji organizacji; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - Zasady zrównoważonego rozwoju w marketingu (w tym odpowiedzialności społecznej i ekologicznej; Green marketing); - Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów / social media w działaniach marketingowych organizacji komercyjnych i niekomercyjnych; - Rynkowe zachowania konsumentów – charakterystyka, uwarunkowania; - Współczesne mikro- i megatrendy konsumenckie – uwarunkowania sprzyjające ich powstawaniu, przejawy ich rozwoju, implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw; - Proces kreowania nowych produktów w przedsiębiorstwie; - Innowacje marketingowe, innowacje popytowe, otwarte innowacje, crowdsourcing; - Zarządzanie relacjami z klientem – CRM; - Marketing partnerski. - Marketing in commercial and non-commercial organizations, including: brand management, rebranding; managing a promotional strategy; marketing communication; building and maintaining relationships with customers; - Principles of sustainable development in marketing (including corporate social responsibility; Green marketing); - The use of the Internet / modern media / social media in the marketing activities of commercial and non-commercial organizations; - Market consumer behavior - characteristics, conditions; - Contemporary consumer micro- and megatrends - conditions conducive to their emergence, manifestations of their development, implications for the marketing activities of enterprises; - The process of creating new products in the enterprise; - Marketing innovations, open innovations, crowdsourcing; - Customer relationship management - CRM; - Affiliate Marketing. |