Tematyka badań naukowych realizowanych w Katedrze Marketingu:
dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski, prof. uczelni
- zarządzanie kształtowaniem nowych produktów (new products management)
- orientacja rynkowa organizacji (market orientation of the organization)
- zachowania konsumentów (consumer behavior)
dr hab. Anna Drapińska, prof. uczelni
- zarządzanie i marketing usług (management and services marketing)
- zarządzaniem relacjami z klientami i partnerami w biznesie (management and services marketing, relationship marketing)
dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś, prof. uczelni
- nowe narzędzia i trendy w cyfrowej komunikacji marketingowej (new tools and trends in digital marketing communication)
- zachowanie konsumentów w mediach cyfrowych (consumer behaviour in digital media)
- wpływ uzależnień na zachowanie konsumentów (ang. influence of addictions on consumer behaviour)
- orientacja rynkowa organizacji (market orientation of the organization)
dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. uczelni
- zaangażowanie klienta w usługach (customer engagement in services)
- implikacje logiki dominacji usługowej (implications of service dominant logic)
- marketing relacji w usługach (relationship marketing in services)
dr Natalia Przybylska
- zasady zrównoważonego rozwoju w marketingu, w tym odpowiedzialności społecznej i ekologicznej (principles of sustainable development in marketing, including social and ecological responsibility; green marketing)
- wykorzystanie internetu oraz nowoczesnych mediów w działaniach marketingowych organizacji komercyjnych i niekomercyjnych (using internet and modern media in the marketing activities of commercial and non-commercial organizations)
- innowacje marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach (marketing innovations in small and medium-sized enterprises)