Katedra Marketingu | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Katedra Marketingu

Katedra Marketingu została utworzona na podstawie Zarządzenia Rektora Politechniki Gdańskiej nr 22/2001 z dn. 18 lipca 2001 roku. Została wyodrębniona z Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu i włączona do struktury organizacyjnej Wydziału Zarządzania i Ekonomii. Zarządzenie weszło w życie z dniem ogłoszenia, z mocą obowiązującą od 1 września 2001 roku.

Do 31 lipca 2011 roku Kierownikiem Katedry Marketingu była Pani prof. dr hab. Marianna Daszkowska. Od 1 sierpnia 2011 roku stanowisko Kierownika Katedry objął Pan dr hab. inż. Dariusz Dąbrowski, prof.  PG

Katedra Marketingu prowadzi działalność naukową i dydaktyczną w zakresie:

  • marketingu usług
  • marketingu relacji
  • badań marketingowych
  • kształtowania strategii marketingowej
  • analizy rynku
  • zarządzania wdrażaniem nowych produktów
  • marketingu przemysłowego
  • zarządzania i planowania marketingowego oraz zarządzania relacjami z klientami
  • kultury marketingowej
  • instrumentów marketingu - mix
  • systemów informacji marketingowej
  • rozwoju regionalnego i lokalnego w aspekcie działań marketingowych
  • marketingu terytorialnego
  • skuteczności i efektywności marketingu
  • zintegrowanej komuniakcji marketingowej
  • planowania i realizacji kampanii reklamowych
  • marketingu elektronicznego
  • e-commerce
  • zachowań konsumentów i innych podmiotów rynkowych