2a. Program Absolwent - Filmy z Absolwentami
W ramach zadania wyprodukowano 4 filmy promocyjne z udziałem zagranicznych absolwentów. Wybór tej formy promocji wynikał z założenia, że ludzie chętnie angażują się w działania, które budzą pozytywne emocje i budują relacje, a to sprawia, że chętnie współpracują z uczelnią w utrwalaniu jej dobrego wizerunku za granicą. Filmy służą Wydziałowi do celów promocji oferty edukacyjnej na rynkach zagranicznych, które w atrakcyjnej, ciekawej i nowatorskiej formie prezentują Wydział, region, Uczelnię oraz warunki studiowania w Polsce. Filmy będą pokazują ścieżkę edukacyjną czterech absolwentów (z Chin, Indii, Pakistanu i Kostaryki), jako emocjonującą przygodę - począwszy od momentu zaaplikowania na WZiE, aż po obecne życie zawodowe. Wybór krajów związany jest ze strategią internacjonalizacji Wydziału.
2b. Program Absolwent - System CRM
Celem realizacji zadania było wyposażenie Wydziału w systemowe i długofalowe narzędzie do budowania relacji z zagranicznymi absolwentami. Został on osiągnięty poprzez: realizację systemu informatycznego przeznaczonego do zarządzania relacjami z absolwentami zagranicznymi Wydziału: system CRM
(Customer Relationship Management) pomaga uporządkować dane kontaktowe, aktualne miejsce pracy, historię aktywności i edukacji absolwentów. System wspiera bieżące działania promocyjne nakierowane na współpracę z absolwentami zagranicznymi na wybranych rynkach (geotargeting), wykorzystuje ich potencjał (znane zaplecze naukowe absolwenta i jego doświadczenie biznesowe) oraz jest źródłem zaktualizowanej wiedzy dla osób odpowiedzialnych za promocję Wydziału na zagranicznych rynkach.
Opracowany system składa się z:
-
cyfrowego formularza zapisów
-
systemu do przechowywania i zarządzania kontaktami
-
systemu do zarządzania wysyłką newsletterów i kampanii mailingowej