Wirtualny spacer | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Szukaj

Treść strony

Wirtualny spacer

1. Wirtualny spacer 

Celem tego działania było stworzenie profesjonalnego wirtualnego spaceru po Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej aby wypromować go jako nowoczesne i przyjazne miejsce do studiowania. Rozwiązanie daje możliwość kandydatom i nowym studentom zwiedzania budynku WZiE oraz wejścia do wielu pomieszczeń takich jak: audytorium, dziekanatu, laboratorium, sal ćwiczeniowych, sekretariatu Dziekana i inne. Pozwala na zapoznanie się z warunkami studiowania bezkosztowo przed podjęciem decyzji o przeprowadzce. Spacer uławia poruszanie się po budynku oraz pomaga zlokalizować ważne dla niego miejsca w pierwszym okresie po przyjeździe do Polski. 

Dodatkowo wirtualny spacer został wyposażony w bogaty zestaw treści i multimediów, która prezentuje ofertę, historię wydziału, kampusu Politechniki Gdańskiej oraz Trójmiasta. Został wyposażony też w szereg funkcjonalności dla osób z niepełnosprawnościami.

Zobacz Wirtualny spacer

Wirtualny spacer został również umieszczony w mapach Google w formie Google Street View

2. Wirtualny spacer - seria wideo wykładów 

W ramach zadania opracowano również serię wideo wykładów, które zostały umieszczone jako zasoby multimedialne w Wirtualnym Spacerze WZiE. Najwięcej obaw wśród potencjalnych kandydatów na studentów z zagranicy wzbudza własna znajomość języka obcego. W tym celu podczas wirtualnego spaceru można doświadczyć uczestnictwa w wykładach za pośrednictwem czterech profesjonalnie nagranych relacji z wykładów stacjonarnych. Wykłady były prowadzone w języku angielskim oraz polskim przez nauczycieli akademickich. Doświadczenia we współpracy z chińskimi uczelniami wskazały, że rodzice kandydatów chętnie chcieliby poznać ofertę edukacyjną uczelni, ale nie znają dostatecznie języka obcego. Dlatego też w czasie wirtualnego spaceru widz może włączyć tłumaczenie w postaci napisów do filmu w 3 językach (polski/angielski w zależności od oryginału, chiński i rosyjski). Dzięki opracowanym materiałom potencjalny student może łatwo zorientować się, czy wykład jest dla niego zrozumiały i interesujący.