Laboratorium Customer Experience | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Szukaj

Treść strony

Laboratorium Customer Experience

Zasada pracy eyetrackera:

EyeTracker

Prezentacja wyników

Wyniki

Tworząc produkty i usługi często zadajemy sobie pytania o ich przyszłego użytkownika:

  • Jakie ma potrzeby i czego szuka?
  • Czy oferowane rozwiązanie spełni jego oczekiwania i będzie dla niego użyteczne?
  • Czy korzystanie z produktu lub usługi dostarczy przyjemnych odczuć?

Odpowiedzi na te i inne pytania pomoże uzyskać Laboratorium Customer Experience.

Laboratorium Customer Experience:

  • Głównym narzędziem wykorzystywanym do badań jest Tobii TX 300 Eye Tracker
  • Laboratorium Customer Experience zajmuje się badaniem i projektowaniem pozytywnych doświadczeń klienta, wynikających z korzystania z produktu lub usługi
  • Eyetracking to metoda, która bazuje na śledzeniu ruchów gałki ocznej osoby badanej
  • Dzięki tej nowoczesnej metodzie mamy możliwość sprawdzenia jak ludzie postrzegają i przetwarzają informację wzrokową.
  • Ponadto w ramach badań wykorzystywane jest oprogramowanie do badań behawioralnych Noldus Observer, a także oprogramowanie do testowania użyteczności Techsmith Morae.
  • Do projektowania interakcji klienta z produktem lub usługą wykorzystywane jest podejście Design Thinking oraz oprogramowanie do szybkiego prototypowania usług on-line i aplikacji mobilnych.

Zakres prowadzonych badań

  • Przygotowanie badań
  • Przeprowadzenie badań
  • Testowanie
  • Analiza wyników

Usługi dodatkowe:

  • przygotowanie analizy biznesowej procesów u klienta i ich optymalizacja
  • prototypowanie interaktywnych makiet webowych
  • budowanie modelu lojalności klienta w oparciu o wyniki z badań użyteczności
  • dobór odpowiedniej grupy badawczej (pozyskanie osób do badań)

Oferta Laboratorium skierowana do:

  • firm, które chcą poprawić jakość i ergonomię oferowanego oprogramowania, strony internetowej, platformy klienta
  • firm, które w centrum uwagi stawiają użytkownika i jego potrzeby
  • firm, które chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku
  • firm, które ukierunkowane są na rozwiązania „szyte na miarę”
  • firm m.in. z branży informatycznej, finansowej, ubezpieczeniowej, medycznej