Zasada pracy eyetrackera:
Prezentacja wyników
Tworząc produkty i usługi często zadajemy sobie pytania o ich przyszłego użytkownika:
- Jakie ma potrzeby i czego szuka?
- Czy oferowane rozwiązanie spełni jego oczekiwania i będzie dla niego użyteczne?
- Czy korzystanie z produktu lub usługi dostarczy przyjemnych odczuć?
Odpowiedzi na te i inne pytania pomoże uzyskać Laboratorium Customer Experience.
Laboratorium Customer Experience:
- Głównym narzędziem wykorzystywanym do badań jest Tobii TX 300 Eye Tracker
- Laboratorium Customer Experience zajmuje się badaniem i projektowaniem pozytywnych doświadczeń klienta, wynikających z korzystania z produktu lub usługi
- Eyetracking to metoda, która bazuje na śledzeniu ruchów gałki ocznej osoby badanej
- Dzięki tej nowoczesnej metodzie mamy możliwość sprawdzenia jak ludzie postrzegają i przetwarzają informację wzrokową.
- Ponadto w ramach badań wykorzystywane jest oprogramowanie do badań behawioralnych Noldus Observer, a także oprogramowanie do testowania użyteczności Techsmith Morae.
- Do projektowania interakcji klienta z produktem lub usługą wykorzystywane jest podejście Design Thinking oraz oprogramowanie do szybkiego prototypowania usług on-line i aplikacji mobilnych.
Zakres prowadzonych badań
- Przygotowanie badań
- Przeprowadzenie badań
- Testowanie
- Analiza wyników
Usługi dodatkowe:
- przygotowanie analizy biznesowej procesów u klienta i ich optymalizacja
- prototypowanie interaktywnych makiet webowych
- budowanie modelu lojalności klienta w oparciu o wyniki z badań użyteczności
- dobór odpowiedniej grupy badawczej (pozyskanie osób do badań)
Oferta Laboratorium skierowana do:
- firm, które chcą poprawić jakość i ergonomię oferowanego oprogramowania, strony internetowej, platformy klienta
- firm, które w centrum uwagi stawiają użytkownika i jego potrzeby
- firm, które chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku
- firm, które ukierunkowane są na rozwiązania „szyte na miarę”
- firm m.in. z branży informatycznej, finansowej, ubezpieczeniowej, medycznej