• Prowadzenie webinariów z poziomu platformy eNauczanie – instrukcja
  • Praktyczny przewodnik po eNauczaniu – tutaj
  • Strona informacyjna związana ze zdalnym nauczaniem na PG – tutaj (nowa odsłona)
  • Kalendarz Webmail – instrukcja
  • Aplikacja mobilna mojaPG – instrukcja
  • Aplikacja mobilna eNauczanie PG – instrukcja
  • Pomoc techniczna sieci EDUROAM – tutaj
  • Wysyłanie maili do studentów z mojaPG – instrukcja
  • Instrukcje w dziale pomoc.pg.edu.pl (część dostępna dopiero po zalogowaniu) - tutaj
  • Webinaria na platformie eNauczanie – instrukcja obsługi narzędzia ClickMeeting
  • Szkolenie dla pracowników PG z podstaw zdalnej edukacji – tutaj
  • Szkolenie dla pracowników PG z webinariów – tutaj
  • Dodatkowi asystenci przedmiotu mojaPG oraz kursu eNauczania – instrukcja
  • Moduł „dziennik obecności” w kursach – instrukcja
  • Umieszczanie plików w sposób chroniony – instrukcja
  • Poradnik Webinarowy PG - tutaj
  • Pobieranie raportów i nagrań z webinariów - instrukcja
  • Archiwizacja kursów - informacja
  • Kopia zapasowa kursu, kopia na nowy semestr i archiwizacja - instrukcje
  • Konwerter raportów moodle - tutaj
  • Przykładowy szablon e-kursu wg nowej procedury nr 10. - tutaj
  • Nowa procedura nr 10. - tutaj
  • Prezentacja z webinariów dla pracowników (21-22/09/2020) - tutaj
  • Przypisywanie kursu do karty przedmiotu, zapisywanie studentów z mojaPG do kursu enauczania - instrukcja (NOWA!)
  • Centrum Archiwizacji CUI PG - tutaj
  • Ankieta ewaluacyjna e-kursu - INSTRUKCJA krok po kroku - tutaj + szablon PL - tutaj + szablon ENG - tutaj
  • Zasób "Oświadczenie studenta" (o samodzielnej pracy; klauzula informacyjna) - instrukcje
  • Ochrona danych osobowych prowadzącego - dokument
  • Szablon e-kursu do zajęć (wersja - lato 2020/21) - tutaj
  • Przenoszenie ocen do dziennika ocen na kursie - instrukcja
  • Ważne elementy e-kursu - podstawowe informacje - tutaj