Studia niestacjonarne I stopnia | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Szukaj

Treść strony

Studia niestacjonarne I stopnia

Rozpoczęcie zajęć i plany

Pierwszy zjazd odbędzie się w dniach  29.09 - 01.10.2023r

Kalendarz roku akademickiego 2023/2024 

Plan zajęć zostanie opublikowany pod koniec września na stronie Wydziału

Regulamin stacjonarnych i niestacjonarnych studiów wyższych na Politechnice Gdańskiej dostępny jest tutaj


Legitymacja

 

Osoby przyjęte na studia zobowiązane są do złożenia wniosku o wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS) – wniosek taki składa się na portalu Moja PG (aplikacja Student -> Dokumenty -> Złóż wniosek -> Wniosek o wydanie elektronicznej legitymacji). Przy składaniu wniosku należy załączyć zdjęcie.

UWAGA – zdjęcie powinno być w formacie JPG i powinno spełniać te same wymagania, co zdjęcie do dowodu osobistego!

  • kolorowe zdjęcie bez nakrycia głowy i ciemnych okularów,
  • wymiary 2,0 x 2,5 cm w rozdzielczości 300 dpi w formacie JPG, co pozwoli na wydrukowanie legitymacji z odpowiednią  jakością,
  • maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem to 500 kilobajtów.

Po złożeniu wniosku zostanie wygenerowana faktura (22 zł za pierwszą legitymację lub 33 zł za duplikat legitymacji). Studenci zobowiązani są do wniesienia opłaty w nieprzekraczalnym terminie do 18 sierpnia 2023 r. Wpłatę należy wykonać dopiero po złożeniu wniosku, w tytule wpłaty powinien znajdować się jedynie numer faktury. Opłatę można wnosić także za pomocą szybkich płatności dostępnych po złożeniu wniosku o legitymację.

UWAGA!!! Wpłaty dokonane po tym terminie nie gwarantują otrzymania ELS do rozpoczęcia roku akademickiego 2023/2024.(legitymacja zostanie wówczas wydana w późniejszym terminie)

Każda osoba przyjęta na studia, po nadaniu numeru albumu otrzyma indywidualny nr rachunku bankowego, na który należy wnosić opłaty. Dokładne instrukcje w tej sprawie otrzymają Państwo na email, którego adres został przez Państwa podany podczas rekrutacji. Jeśli email nie dotrze do 4.08.2023 r.  prosimy o zgłoszenie tego faktu za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego tutaj  (Zgłoszenia IT -> Problemy z mailem powitalnym).

Aktualne informacje dotyczące legitymacji można znaleźć tutaj 


Stypendia i akademiki

 

Szczegółowe informacje na temat stypendiów oraz miejsc w Domach Studenckich można znaleźć na stronie Samorządu Studentów w sekcji „Dla Studentów” oraz na stronie głównej Politechniki Gdańskiej

Informacje dotyczące stypendiów przysługujących studentom można znaleźć tutaj

Informacji można zasięgnąć również pod adresem e-mail: komisja.stypendialna@pg.edu.pl


 

Obowiązkowe szkolenia


W celu odbycia obowiązkowych szkoleń należy zrealizować elektroniczne kursy dostępne na platformie eNauczanie. Szczegółowe informacje znajdują się tutaj


Biblioteka

Zajęcia z przedmiotu „Kompetencje informacyjne” obejmują szkolenie biblioteczne i szkolenie z podstaw normalizacji. Szkolenie biblioteczne składa się z jednego obowiązkowego wykładu (ok. 45 minut) w formie stacjonarnej oraz lekcji w formie kursu elektronicznego. Wykład będzie organizowany w listopadzie przez filię Biblioteki na Wydziale Zarządzania i Ekonomii. Szkolenie z podstaw normalizacji odbędzie się w formie kursu elektronicznego. Warunkiem zaliczenia szkolenia i uzyskania wpisu do indeksu jest: uczestnictwo w jednym wykładzie stacjonarnym oraz prawidłowe rozwiązanie dwóch testów online. Link do szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu „Kompetencje informacyjne”.
Na platformie dydaktycznej eNauczanie https://enauczanie.pg.edu.pl/ zostaną udostępnione wykłady multimedialne oraz testy, które student powinien zaliczyć do końca semestru zimowego roku akademickiego 2022/2023. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące szkoleń oraz testów będą zamieszczone w październiku 2022 r. na stronie internetowej Biblioteki PG 


Odpłatności

Warunki pobierania opłat za usługi edukacyjne określa umowa zawarta między uczelnią a studentem w formie dokumentowej w uczelnianym systemie Moja PG. Wzór takiej umowy, a także Zarządzenie Rektora PG w sprawie zasad pobierania opłat za usługi edukacyjne, warunki i trybu zwalniania z opłat oraz wysokości opłat za usługi edukacyjne na Politechnice Gdańskiej zamieszczane są na stronie internetowej Politechniki Gdańskiej

Opłaty należy wpłacać na indywidualne numery kont, zgodne z fakturami sprzedaży widocznymi w systemie Moja PG.

W przypadku studiów niestacjonarnych płatność realizowana jest ratalnie w terminach: w semestrze zimowym: I rata – do 30 października, II rata – do 30 listopada, III rata – do 30 grudnia; w semestrze letnim: I rata – do 30 marca, II rata – do 30 kwietnia, III rata – do 30 maja.

Każda osoba przyjęta na studia, po nadaniu numeru albumu otrzyma indywidualny nr rachunku bankowego, na który należy wnieść opłaty (numer ten można sprawdzić w Moja PG -> Student -> Płatności). Dokładne instrukcje w tej sprawie otrzymają Państwo na email, którego adres został przez Państwa podany podczas rekrutacji. Jeśli email nie dotrze do 5.08.2022 r.  prosimy o zgłoszenie tego faktu za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego tutaj  (Zgłoszenia IT -> Problemy z mailem powitalnym).


Zapraszamy do zapoznania się z Samodzielnikiem Pierwszaka