Data dodania: 2024-07-09
Wręczenie nagród w konkursie „DEMS Student Competition”
Studenci spotkali się z Panią Prodziekan dr hab. Magdaleną Olczyk, prof. uczelni oraz Prodziekan dr inż. Ewą Mazurek-Krasodomską, przedstawicielami zespołu projektowego DEMS: dr inż. Anną Marią Trzaskowską i dr Natalią Przybylską oraz przedstawicielami przedsiębiorstwa HOCH Sp. z o.o. Sp. k., będącego partnerem strategicznym konkursu.
Konkurs jest realizowany i finansowany w ramach projektu DEMS – Developing E-marketing Skills for the Business Market, programu Erasmus+ KA220-HED – Partnerstwa współpracy dla szkolnictwa wyższego. Zadaniem konkursowym było stworzenie planu cyfrowej kampanii promocyjnej dla przedsiębiorstwa Hoch sp. z o.o. sp.k, w którym uczestnicy prezentowali swoją wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego.
Podczas spotkania laureatki I etapu konkursu konkursu Amelia Szewczyk oraz Julita Wrońska otrzymały certyfikaty laureata oraz nagrody główne, wyróżniony Dawid Zariczny odebrał certyfikat finalisty oraz nagrody. Laureatki przygotowują się do kolejnego II etapu konkursu na poziomie międzynarodowym. Jako reprezentantki Polski w finale zmierzą się z zespołami studentów z krajów partnerskich: Finlandii, Portugalii i Holandii.
Serdecznie dziękujemy firmie HOCH Sp. z o.o. Sp.k. z Nowego Barkoczyna za wsparcie w konkursie jako partner strategiczny oraz ufundowanie tabletów dla zwycięzców.
Zainteresowanie oraz frekwencja wskazały, że konkurs był ważnym i ambitnym wyzwaniem dla wszystkich studentów. Studenci, którzy brali udział w I etapie konkursu mogą odebrać certyfikaty w Dziekanacie Wydziału ZiE. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!