Organizatorem konkursu „DEMS Student Competition” jest Wydział  Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej wraz z Partnerem strategicznym - przedsiębiorstwem HOCH Sp. z o.o. Sp.k. w Nowym Barkoczynie. Konkurs jest realizowany i finansowany w ramach projektu DEMS – Developing E-marketing Skills for the Business Market, programu Erasmus+ KA220-HED – Partnerstwa współpracy dla szkolnictwa wyższego. 

Celem Konkursu jest pogłębianie wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego, rozwijanie kompetencji analizy danych, badania rynku, planowania działań związanych z kreacją cyfrowych kampanii promocyjnych oraz jej wykorzystanie w praktyce. 

Zadaniem Konkursu jest stworzenie studentom możliwości sprawdzenia posiadanej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego podczas tworzenia planu cyfrowej kampanii promocyjnej dla przedsiębiorstwa Hoch sp. z o.o. sp.k..

Formularz zgłoszeniowy

W przypadku problemów technicznych występujących w formularzu prace konkursowe (prezentację) wraz ze zgodą RODO proszę wysłać na adres mail organizatora: natalia.przybylska@pg.edu.pl oraz promocja@zie.pg.gda.pl 

Konkurs ma zasięg międzynarodowy, a jego uczestnikami mogą zostać studenci uczelni państwowych i prywatnych. Pierwszy etap konkursu przeprowadzony zostanie na poziomie krajowym, etap drugi finałowy rozgrywać się będzie na poziomie międzynarodowym. Każda z uczelni partnerskich - wykonawców projektu DEMS: Politechnika Gdańska - Polska; Turun Ammattikorkeakoulu Oy – Finlandia; Instituto Politecnico Do Porto – Portugalia, Stichting Hogeschool Utrecht – Holandia; wytypuje do etapu finałowego jeden zespół. W finale zostanie wyłoniony jeden zwycięski zespół lub osoba indywidualna.  

Prace konkursowe można zgłaszać do 23 maja 2024 r.

Zwycięzcy I etapu Konkursu

Zwycięzcy II etapu Konkursu