dziekanat@zie.pg.gda.pl

Harmonogram przedłużania Elektronicznej Legitymacji Studenckiej

Informujemy, że w dniach 31.10 - 01.11.2024 Dziekanat oraz Biuro Współpracy Międzynarodowej będą nieczynne.

Wizyta w Dziekanacie

Rezerwacja wizyty

Rezerwując wizytę należy posłużyć się studenckim adresem mailowym, a w notatce do rezerwacji należy wpisać numer albumu oraz cel wizyty.

System umożliwia rezerwację wizyty z dwugodzinnym wyprzedzeniem.

Punkt przyjęć dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, po wcześniejszym umówieniu wizyty, (pokój 115).

Należy pamiętać o konieczności potwierdzenia swojej rezerwacji!

Brak potwierdzenia jest jednoznaczny z rezygnacją z wizyty.

W przypadku, gdy Państwa plany ulegną zmianie, proszę pamiętać o odwołaniu rezerwacji.

Instrukcja korzystania z systemu rezerwacji: Instrukcja

Osoby, które nie umówią wizyty z wyprzedzeniem, mogą nie zostać przyjęte!

Prosimy o punktualność!


 

Dziekanat jest czynny w godzinach:


Poniedziałek   09:00 - 14:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Wtorek            09:00 - 14:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Środa             nieczynne

Czwartek        09:00 - 14:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Piątek             09:00 - 14:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Sobota*          09:00 - 15:00*     przerwa   12:15 - 12:45 

 *Godziny otwarcia WYŁĄCZNIE podczas zjazdów studiów niestacjonarnych

Informacje o terminach zjazdów studiów niestacjonarnych znajdziesz TUTAJ

Uprzejmie informujemy, że od 1 października lista wniosków/podań możliwych do złożenia w postaci eDokumentów zostanie zaktualizowana i powiększona o dodatkowe wnioski (Moja.PG->Dokumenty->eDokumenty->Dodaj). W przypadku funkcjonowania potrzebnego wniosku w formie eDokumentu, należy składać go wyłącznie w takiej postaci (podania w wersji papierowej/skany nie będą przyjmowane).

Pozostałe dokumenty związane z potwierdzeniem edukacji, można uzyskać drogą mailową. Takie zaświadczenia będą wysyłane do zainteresowanej osoby lub odpowiedniej instytucji, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania, poprzez złożenie wniosku w systemie Moja.PG.

Wszystkie sprawy wymagające interwencji pracowników Dziekanatu lub Biura Współpracy Międzynarodowej, można załatwiać drogą elektroniczną, przesyłając stosowną wiadomość na odpowiedni adres mailowy, wyłącznie z konta studenckiego. Informacja dotycząca procedowania danej sprawy zostanie udzielona tym samym kanałem informacyjnym. 

W odniesieniu do spraw, w przypadku których nie ma możliwości załatwienia ich drogą elektroniczną, prosimy o przesłanie maila z numeru telefonu, pod który oddzwonimy, aby przedyskutować temat i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.


W razie pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Pracownicy Dziekanatu i Biura Współpracy Międzynarodowej.