Harmonogram przedłużania Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
Informujemy, że w dniach 31.10 - 01.11.2024 Dziekanat oraz Biuro Współpracy Międzynarodowej będą nieczynne.
Wizyta w Dziekanacie
Rezerwując wizytę należy posłużyć się studenckim adresem mailowym, a w notatce do rezerwacji należy wpisać numer albumu oraz cel wizyty.
System umożliwia rezerwację wizyty z dwugodzinnym wyprzedzeniem.
Punkt przyjęć dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, po wcześniejszym umówieniu wizyty, (pokój 115).
Należy pamiętać o konieczności potwierdzenia swojej rezerwacji!
Brak potwierdzenia jest jednoznaczny z rezygnacją z wizyty.
W przypadku, gdy Państwa plany ulegną zmianie, proszę pamiętać o odwołaniu rezerwacji.
Instrukcja korzystania z systemu rezerwacji: Instrukcja
Osoby, które nie umówią wizyty z wyprzedzeniem, mogą nie zostać przyjęte!
Prosimy o punktualność!
Dziekanat jest czynny w godzinach:
Poniedziałek 09:00 - 14:00 przerwa 12:15 - 12:45
Wtorek 09:00 - 14:00 przerwa 12:15 - 12:45
Środa nieczynne
Czwartek 09:00 - 14:00 przerwa 12:15 - 12:45
Piątek 09:00 - 14:00 przerwa 12:15 - 12:45
Sobota* 09:00 - 15:00* przerwa 12:15 - 12:45
*Godziny otwarcia WYŁĄCZNIE podczas zjazdów studiów niestacjonarnych
Informacje o terminach zjazdów studiów niestacjonarnych znajdziesz TUTAJ
Uprzejmie informujemy, że od 1 października lista wniosków/podań możliwych do złożenia w postaci eDokumentów zostanie zaktualizowana i powiększona o dodatkowe wnioski (Moja.PG->Dokumenty->eDokumenty->Dodaj). W przypadku funkcjonowania potrzebnego wniosku w formie eDokumentu, należy składać go wyłącznie w takiej postaci (podania w wersji papierowej/skany nie będą przyjmowane).
Pozostałe dokumenty związane z potwierdzeniem edukacji, można uzyskać drogą mailową. Takie zaświadczenia będą wysyłane do zainteresowanej osoby lub odpowiedniej instytucji, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania, poprzez złożenie wniosku w systemie Moja.PG.
Wszystkie sprawy wymagające interwencji pracowników Dziekanatu lub Biura Współpracy Międzynarodowej, można załatwiać drogą elektroniczną, przesyłając stosowną wiadomość na odpowiedni adres mailowy, wyłącznie z konta studenckiego. Informacja dotycząca procedowania danej sprawy zostanie udzielona tym samym kanałem informacyjnym.
W odniesieniu do spraw, w przypadku których nie ma możliwości załatwienia ich drogą elektroniczną, prosimy o przesłanie maila z numeru telefonu, pod który oddzwonimy, aby przedyskutować temat i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
W razie pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Pracownicy Dziekanatu i Biura Współpracy Międzynarodowej.