Data dodania: 2025-11-27
Za kulisami biznesu: Rynek badań w Polsce 2025
Podczas spotkania poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:
-
Wprowadzenie do rynku badań w Polsce – specyfika, główne branże, obszary działalności agencji badawczych oraz ich znaczenie dla biznesu.
-
Aktualne trendy i zmiany na rynku badań – dynamika rynku, nowe metody badawcze (m.in. digitalizacja, big data), zmieniające się potrzeby klientów, rosnące znaczenie badań jakościowych i ilościowych.
-
Wyzwania branży badawczej w 2025 roku – regulacje prawne (RODO, kodeksy postępowania), etyka, prywatność, wpływ technologii oraz zmiany w zachowaniach konsumentów.
-
Praktyczne przykłady zastosowania badań rynkowych w sektorach: FMCG, farmacja, media, handel, finanse – jako wsparcie dla podejmowania decyzji biznesowych.
-
Rola badań w rozwoju firm i adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych.
Po wystąpieniu zapraszamy do dyskusji oraz sesji pytań,