Data dodania: 2025-05-28
Dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PG, w Komisji Rewizyjnej PNTM

Wybory odbyły się podczas Walnego Zwyczajnego Zebrania Członków PNTM, które miało miejsce 8 maja 2025 r.
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu to ogólnopolska organizacja zrzeszająca środowisko akademickie zajmujące się badaniami i dydaktyką w obszarze marketingu. Towarzystwo powstało z inicjatywy naukowców reprezentujących czołowe ośrodki akademickie w Polsce, a jego misją jest wspieranie rozwoju polskiej myśli marketingowej, integracja środowiska badaczy, popularyzacja wyników badań oraz wspieranie młodych naukowców.
Obecnie PNTM liczy 276 członków i prowadzi działalność w formie konferencji naukowych, publikacji, inicjatyw edukacyjnych i eksperckich. Towarzystwo aktywnie współpracuje także z praktyką gospodarczą, promując naukę opartą na aktualnych wyzwaniach rynkowych i społecznych.
-
2025-05-28
Kiedy DNA spotyka sztuczną inteligencję