Praktycy na zajęciach z planowania produktu | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-12-02

Praktycy na zajęciach z planowania produktu

spotkanie
Na zajęciach z planowania produktu, prowadzonych przez dr hab. inż. Annę Lis, prof. uczelni odbyły się spotkania z zaproszonymi gośćmi, którzy przybliżyli studentom różne aspekty wdrażania produktów na rynek.

Pierwszym prelegentem, zaproszonym przez Karolinę Biegajewską, Andżelikę Dobrowolską oraz Bogumiłę Giełczyk, był Pan Maciej Trojniar, pełniący funkcję Research and Development Project Managera w międzynarodowej firmie Signify, specjalizującej się w produkcji oświetlenia zarówno dla profesjonalistów, jak i klientów indywidualnych. Pan Maciej w przystępny sposób przedstawił, jak wygląda praca w dziale R&D oraz omówił proces powstawania nowego produktu – od fazy idei aż po testy beta.

Kolejnym gościem była Pani Monika Czaplicka, właścicielka agencji social media Wobuzz, zajmującej się analizami, audytami, tworzeniem strategii, monitoringiem sieci oraz planowaniem kampanii dla różnych firm. Na zaproszenie Weroniki Kornackiej, Agnieszki Kurowskiej oraz Katarzyny Bieniek, Pani Monika przeprowadziła zdalny wykład na temat strategii wykorzystania mediów społecznościowych

Ostatnim prelegentem była Pani Marzena Kozłowska, zaproszona przez Jakuba Stachelka i Jacka Kozłowskiego. Pani Marzena, reprezentująca firmę Owens Corning, poprowadziła wykład dotyczący wprowadzania nowych produktów na rynek. Na przykładzie izolacji termicznych stosowanych m.in. w restauracjach, omówiła wyzwania oraz kluczowe etapy tego procesu.

Spotkania pozwoliły zdobyć praktyczną wiedzę i poznać doświadczenia ekspertów z różnych branż, co wzbogaciło zajęcia o wymiar praktyczny.

47 wyświetleń