Rezultaty projektu DEMS | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-02-15

Rezultaty projektu DEMS

dems
Zapraszamy do zapoznania się z rezultatami zespołu projektowego DEMS. Projekt finansowany z programu Erasmus+ Partnerstwa współpracy dla szkolnictwa wyższego zaowocował pięcioma modułami marketingu internetowego, opracowanymi we współpracy z praktykami z branży.

Dzięki materiałom udostępnionym na stronie projektu znajdziesz:

  • Niezbędne tematy: m.in. ze świata reklamy cyfrowej, SEO oraz marketingu i monitorowania mediów społecznościowych, dzięki naszym pięciu modułom.
  • Wielojęzyczność: Wszystkie treści są starannie przygotowane i dostępne w pięciu językach, w tym w języku polskim i angielskim, aby zapewnić globalne i integracyjne środowisko uczenia się.
  • Przyjazne dla nauczycieli i angażujące studentów treści: Rozumiemy, jak ważna jest aktywność i zaangażowanie podczas zajęć. Dlatego każdy moduł zawiera instrukcje dla nauczyciela, slajdy PowerPoint i gotowe do użycia propozycje ćwiczeń w klasie.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z materiałami. Jesteśmy ciekawi opinii i otwarci na konstruktywny feedback.

Udostępnione moduły:

  • Wprowadzenie do marketingu cyfrowego
  • Strony internetowe i SEO
  • Marketing treści i media społecznościowe
  • Reklama internetowa
  • Analityka cyfrowa i monitoring

Każdy moduł zawiera instrukcje dla nauczycieli z celami i efektami nauczania, zadaniami oraz szczegółami dotyczącymi rozkładu godzin i przygotowań. Dodatkowo dostępne są slajdy programu PowerPoint przedstawiające różne metody nauczania, zadania indywidualne i grupowe z kryteriami oceny oraz aktualne linki do bardziej istotnych informacji.

W skład konsorcjum wchodzi: POLITECHNIKA GDAŃSKA (Polska) – Lider/Koordynator INSTITUTO POLITECNICO DO PORTO (Portugalia) TURUN AMMATTIKORKEAKOULU OY (Finlandia) STICHTING HOGESCHOOL UTRECHT (Holandia).

Kierownik projektu: dr inż. Anna Maria Trzaskowska (Katedra Informatyki w Zarządzaniu).

Członkowie zespołu: dr Natalia Przybylska (Katedra Marketingu), mgr inż. Agnieszka Firgolska (Katedra Marketingu), dr inż. Karol Flisikowski (Katedra Statystyki i Ekonometrii).

61 wyświetleń