Data dodania: 2024-02-15
Rezultaty projektu DEMS
Dzięki materiałom udostępnionym na stronie projektu znajdziesz:
- Niezbędne tematy: m.in. ze świata reklamy cyfrowej, SEO oraz marketingu i monitorowania mediów społecznościowych, dzięki naszym pięciu modułom.
- Wielojęzyczność: Wszystkie treści są starannie przygotowane i dostępne w pięciu językach, w tym w języku polskim i angielskim, aby zapewnić globalne i integracyjne środowisko uczenia się.
- Przyjazne dla nauczycieli i angażujące studentów treści: Rozumiemy, jak ważna jest aktywność i zaangażowanie podczas zajęć. Dlatego każdy moduł zawiera instrukcje dla nauczyciela, slajdy PowerPoint i gotowe do użycia propozycje ćwiczeń w klasie.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z materiałami. Jesteśmy ciekawi opinii i otwarci na konstruktywny feedback.
Udostępnione moduły:
- Wprowadzenie do marketingu cyfrowego
- Strony internetowe i SEO
- Marketing treści i media społecznościowe
- Reklama internetowa
- Analityka cyfrowa i monitoring
Każdy moduł zawiera instrukcje dla nauczycieli z celami i efektami nauczania, zadaniami oraz szczegółami dotyczącymi rozkładu godzin i przygotowań. Dodatkowo dostępne są slajdy programu PowerPoint przedstawiające różne metody nauczania, zadania indywidualne i grupowe z kryteriami oceny oraz aktualne linki do bardziej istotnych informacji.
W skład konsorcjum wchodzi: POLITECHNIKA GDAŃSKA (Polska) – Lider/Koordynator INSTITUTO POLITECNICO DO PORTO (Portugalia) TURUN AMMATTIKORKEAKOULU OY (Finlandia) STICHTING HOGESCHOOL UTRECHT (Holandia).
Kierownik projektu: dr inż. Anna Maria Trzaskowska (Katedra Informatyki w Zarządzaniu).
Członkowie zespołu: dr Natalia Przybylska (Katedra Marketingu), mgr inż. Agnieszka Firgolska (Katedra Marketingu), dr inż. Karol Flisikowski (Katedra Statystyki i Ekonometrii).