Spotkanie „Za kulisami biznesu”, budowanie relacji B2B i B2C w praktyce, 15 stycznia | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-01-10

Spotkanie „Za kulisami biznesu”, budowanie relacji B2B i B2C w praktyce, 15 stycznia

Za kulisami biznesu
Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu „Za kulisami biznesu”, które odbędzie się na naszym Wydziale dnia 15 stycznia w sali 107. Spotkanie rozpocznie się o godz. 14.15. Tym razem gościem specjalnym będzie dr Piotr Krowicki, który przybliży nam tematykę budowania relacji B2B i B2C w praktyce.

Piotr Krowicki zarządza retail marketingiem w firmie Globalworth, która jest przodującym właścicielem i zarządcą nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej.

W portfolio firmy znajduje się m.in. kultowa Hala Koszyki, a także pierwszy food-hall na mapie Polski, wyznaczający kierunek rozwoju branży nieruchomości oraz branży gastronomicznej. Historyczna Hala Koszyki, otwarta na nowo w 2016 roku, stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Warszawie. W skali roku zrewitalizowane przestrzenie Koszyków są odwiedzane przez 3 mln osób.

Hala Koszyki otrzymała m.in. I Nagrodę Architektoniczną Prezydenta Warszawy, a dodatkowo odebrała dwie główne nagrody Food Business Award 2022: w kategorii „Najciekawszy wystrój/design” oraz „Food Hall/Food Court”. Ponadto Globalworth, właśnie za Halę Koszyki, zdobył prestiżowe nagrody w czołowych konkursach, m. in. Srebrny i Brązowy Spinacz w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Otwarcie polskiej gastronomii”, dwie nagrody w konkursie MIXX Awards oraz główną nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W bieżącym roku Hala Koszyki dołączyła do marek wyróżnionych godłem Superbrands, co stanowi uhonorowanie pozycji najstarszej food hall w Polsce.

Piotr Krowicki jest doktorem nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Wraz z dr. hab. Grzegorzem Maciejewskim, prof. UE w Katowicach, napisał monografię „Shopping Centre Marketing. Value Creation and Customer Engagement”.

Organizatorem spotkania jest dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PG z Katedry Marketingu.

199 wyświetleń