Data dodania: 2024-01-10
Spotkanie „Za kulisami biznesu”, budowanie relacji B2B i B2C w praktyce, 15 stycznia
Piotr Krowicki zarządza retail marketingiem w firmie Globalworth, która jest przodującym właścicielem i zarządcą nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej.
W portfolio firmy znajduje się m.in. kultowa Hala Koszyki, a także pierwszy food-hall na mapie Polski, wyznaczający kierunek rozwoju branży nieruchomości oraz branży gastronomicznej. Historyczna Hala Koszyki, otwarta na nowo w 2016 roku, stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Warszawie. W skali roku zrewitalizowane przestrzenie Koszyków są odwiedzane przez 3 mln osób.
Hala Koszyki otrzymała m.in. I Nagrodę Architektoniczną Prezydenta Warszawy, a dodatkowo odebrała dwie główne nagrody Food Business Award 2022: w kategorii „Najciekawszy wystrój/design” oraz „Food Hall/Food Court”. Ponadto Globalworth, właśnie za Halę Koszyki, zdobył prestiżowe nagrody w czołowych konkursach, m. in. Srebrny i Brązowy Spinacz w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Otwarcie polskiej gastronomii”, dwie nagrody w konkursie MIXX Awards oraz główną nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych.
W bieżącym roku Hala Koszyki dołączyła do marek wyróżnionych godłem Superbrands, co stanowi uhonorowanie pozycji najstarszej food hall w Polsce.
Piotr Krowicki jest doktorem nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Wraz z dr. hab. Grzegorzem Maciejewskim, prof. UE w Katowicach, napisał monografię „Shopping Centre Marketing. Value Creation and Customer Engagement”.
Organizatorem spotkania jest dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PG z Katedry Marketingu.