Data dodania: 2023-12-21
Amelia Stanisławska zajęła drugie miejsce w konkursie Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
![nagroda](https://pg.edu.pl/files/zie/styles/aktualnosci_pelny/public/2023-12/Kopia%20NOWE%20Aktualno%C5%9Bci%20www%20-%202023-12-21T122941.591.png?itok=OKVC43P-)
Amelia Stanisławska, studentka Analityki Gospodarczej studiów magisterskich zajęła drugie miejsce w Konkursie im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Nagrodzona praca nosi tytuł: "Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X", a jej opiekunem była dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. uczelni.
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu każdego roku organizuje ogólnopolski konkurs, którego partnerem jest Fundacja Centrum Kształcenia Menedżerów.
150 wyświetleń
Więcej
-
2024-07-02
Prof. Jan Kreft na konferencji BankTech 2024
-
2024-07-01
Dobre praktyki Lean Higher Education