Amelia Stanisławska zajęła drugie miejsce w konkursie Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-12-21

Amelia Stanisławska zajęła drugie miejsce w konkursie Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

nagroda
Amelia Stanisławska, studentka Analityki Gospodarczej studiów magisterskich zajęła drugie miejsce w Konkursie im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

Nagrodzona praca nosi tytuł: "Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X", a jej opiekunem była dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. uczelni.

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu każdego roku organizuje ogólnopolski konkurs, którego partnerem jest Fundacja Centrum Kształcenia Menedżerów. 

Informacja na stronie Forum Akademickiego

Więcej o konkursie

150 wyświetleń