Za kulisami biznesu „Internacjonalizacja marki Selfie Project” - podsumowanie spotkania | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-04-18

Za kulisami biznesu „Internacjonalizacja marki Selfie Project” - podsumowanie spotkania

selfie project
W środę, 12 kwietnia mieliśmy przyjemność gościć na naszym Wydziale Panią Sonię Żarską – Starszą Specjalistkę ds. Marketingu z firmy Maurisse Sp. z o.o. Firma Maurisse działa w branży kosmetycznej. W swojej ofercie posiada kosmetyki takich marek jak: Selfie Project, ONSKIN, Biotaniqe, Ecologiq i BIOsepte.

Prezesową Firmy jest Pani Małgorzata Ostrowska, która jest równocześnie współwłaścicielką oraz pomysłodawczynią i twórczynią marek Biotaniqe i Selfie Project.

Tematyka spotkania była poświęcona „Internacjonalizacji marki Selfie Project”. W pierwszej części spotkania, Nasz Gość przybliżył studentom kierunku International Management tajniki wprowadzania marki Selfie Project na rynki zagraniczne. Pierwsze produkty tej marki pojawiły się na polskim rynku około 7. lat temu. W kolejnych latach stopniowo marka Selfie Project była wprowadzana na rynki zagraniczne. Najpierw do Hiszpanii i Francji, a w bieżącym roku do Nigerii i Peru. Obecnie kosmetyki marki Selfie Project można kupić w ponad 30. krajach, m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Jordanii, Tunezji,  Republice Południowej Afryki, Tajwanie, czy Stanach Zjednoczonych, co świadczy o sukcesie tej marki na skalę międzynarodową.

Drugą część spotkania stanowiły pytania zadawane przez uczestników. Całość zakończył konkurs, w ramach którego studenci mieli możliwość wygrania produktów Selfie Project.

200 wyświetleń