Stopień doktora habilitowanego dla dr inż. hab. Magdaleny Brzozowskiej-Woś | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-03-16

Stopień doktora habilitowanego dla dr inż. hab. Magdaleny Brzozowskiej-Woś

habilitacja
Z dumą informujemy, że Pani dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś z Katedry Marketingu, uzyskała stopień doktora habilitowanego. W imieniu Pani Dziekan dr hab. Małgorzaty Gawryckiej, prof. uczelni oraz całej społeczności akademickiej z Wydziału Zarządzania i Ekonomii, składamy serdeczne gratulacje i życzymy dalszych sukcesów.

Pani dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Swoją ścieżkę rozwoju naukowego rozpoczęła w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii kierowanej przez Panią prof. dr. hab. Mariannę Daszkowską.

W dn. 2 marca 2023 roku Rada Dziedziny Naukowej Nauki Społeczne Politechniki Gdańskiej przyznała jej stopień doktora habilitowanego w dziedzinie nauk społecznych, w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości.

Dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś jest autorką i współautorką ponad 50 publikacji. Większość z nich powstała w ramach badań indywidualnych, bądź w wyniku współpracy przy realizacji międzynarodowych projektów badawczych. Prowadziła współpracę zagraniczną głównie z naukowcami z Wielkiej Brytanii (Birkbeck, University of London i Nottingham Trent University) oraz Australii (RMIT University, University of Tasmania i Victoria University).

Interesuje się jakościowymi, ilościowymi i mieszanymi metodami badań. W badaniach ilościowych i mieszanych preferuje metody wielowymiarowej analizy danych. Jej aktywność naukowa koncentruje się wokół marketingu cyfrowego. Jako badacz prowadzi badania komunikacji marketingowej w Internecie (w tym w mediach społecznościowych), koncentrując się na zarządzaniu marką, angażowaniu konsumentów w markę i zachowaniach konsumenckich (w tym współtworzeniu wartości marki). Ponadto zajmuje się również badaniami nad wpływem uzależnień na zachowania konsumenckie. Do tematyki marketingu cyfrowego i zachowań konsumentów nawiązuje jej monografia habilitacyjna zatytułowana "Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów".

Obecnie realizuje międzynarodowy projekt badawczy, którego jest kierownikiem, w ramach grantu badawczego IDUB Cuprum Supporting Research Team Building in Emerging Areas. Partnerami z ośrodków zagranicznych są: Dr Bruno Schivinski (RMIT University, Melbourne, Australia), Dr Vasileios Stavropoulos (Victoria University, Melbourne, Australia) oraz Dr Nicolas Pontes (The University of Queensland Business School, Australia).

Dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś jest zatrudniona w Katedrze Marketingu WZiE PG kierowanej przez Pana dr hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG.

205 wyświetleń