Data dodania: 2023-03-12
Impact Day z udziałem dr hab. inż. Wioleta Kucharska, prof. uczelni
14 marca o godz. 14:00 zapraszamy do udziału w konferencji online Impact Day #trust. Tematem przewodnim jest zaufanie w biznesie, widziane z kilku perspektyw.
- Z perspektywy konsumenta, od którego spróbujemy się dowiedzieć, co dziś wpływa na zaufanie do marek, jakie czynniki sprawiają, że jednym markom się ufa, a drugim nie.
- Z perspektywy marketera i domu mediowego pokazujących, jak zdobyte zaufanie przekłada się na wyniki kampanii.
- Z perspektywy liderów firm, którzy opowiedzą o zdobywaniu zaufania zespołów, o dobrych praktykach i metodach budowania swojej wiarygodności i marki osobistej. Będzie także wątek ze świata nauki, mówiący o tym, w jaki sposób wiedza niejawna buduje przewagę konkurencyjną w firmach.
dr hab. inż. Wioleta Kucharska, prof. uczelni fascynuje się wiedzą niejawną i jej potencjałem, co zaowocowało serią badań i publikacji, na bazie której śmiało twierdzi: 𝐙𝐚𝐮𝐟𝐚𝐣 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐜𝐣𝐢 𝐢 𝐮𝐰𝐨𝐥𝐧𝐢𝐣 𝐩𝐨𝐭𝐞𝐧𝐜𝐣𝐚ł 𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐲 𝐧𝐢𝐞𝐣𝐚𝐰𝐧𝐞𝐣 w swoim zespole, ponieważ dzisiaj postawa „róbmy to, co zwykle”, to stanowczo za mało - Dlaczego? Odpowiedź poznamy podczas wydarzenia.
Badania nad wpływem wiedzy niejawnej na innowacyjność sfinansowało NCN Narodowe Centrum Nauki (UMO-2018/31/D/HS4/02623).
Link do bezpłatnej rejestracji https://bit.ly/ID_Trust
57 wyświetleń