Stopień doktora habilitowanego dla dr hab. Edyty Gołąb-Andrzejak | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-12-22

Stopień doktora habilitowanego dla dr hab. Edyty Gołąb-Andrzejak

habilitacja
Z przyjemnością informujemy, że Pani dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak z Katedry Marketingu, uzyskała stopień doktora habilitowanego. W imieniu Pani Dziekan dr hab. Małgorzaty Gawryckiej, prof. uczelni oraz całej społeczności akademickiej z Wydziału Zarządzania i Ekonomii, składamy serdeczne gratulacje i życzymy dalszych sukcesów.

Dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak swoją ścieżkę rozwoju naukowego rozpoczęła na Politechnice Gdańskiej w Katedrze Marketingu, kierowanej przez Panią Prof. dr hab. Mariannę Daszkowską (Mentorkę Jej rozwoju naukowego), późniejszą Promotor rozprawy doktorskiej. Publiczna obrona Jej doktoratu odbyła się 16 grudnia 2009 roku na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, w wyniku której uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. 15 grudnia bieżącego roku Rada Dziedziny Naukowej Nauki Społeczne Politechniki Gdańskiej przyznała Jej stopień doktora habilitowanego w dziedzinie nauk społecznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości.

Jest autorką ponad 50 publikacji naukowych w obszarach związanych z marketingiem relacji, jakością usług hotelarskich i efektów relacyjnych, zaangażowaniem klienta, logiką dominacji usługowej oraz zintegrowanymi koncepcjami CE i SD-logic, którym poświęciła swoje dzieło wydane jako monografia habilitacyjna pt. Zaangażowanie konsumenta w ujęciu logiki dominacji usługowej. Była redaktorem gościnnym trzech wydań specjalnych renomowanych czasopism indeksowanych w bazach Scopus i WoS. Pełni funkcję recenzenta w prestiżowym czasopiśmie Tourism Management (Wyd. Elsevier, IF 12,879) oraz innych renomowanych czasopismach m.in. Journal of Creating Value (Wyd. Sage) oraz Procedia Computer Science (Wyd. Elsevier). Została wyróżniona certyfikatem: Elsevier Recognized reviewer status Tourism Management Certificate of Reviewing. Prowadzi współpracę zagraniczną z naukowcami z następujących ośrodków, m.in. University of Castilla-La Mancha oraz University of Murcia z Hiszpanii.

Jej zainteresowania badawcze to: marketing relacji, zaangażowanie konsumenta, logika dominacji usługowej oraz usługi, a w ostatnim czasie zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu.

Obecnie realizuje w międzynarodowym zespole grant badawczy IDUB Cuprum Supporting Research Team Building in Emerging Areas, którego Kierownikiem jest dr inż. Magdalena Brzozowska-Woś (WZiE PG), zaś partnerami z ośrodków zagranicznych są: Dr Bruno Schivinski (RMIT University, Melbourne, Australia), Dr Nicolas Pontes (The University of Queensland Business School, Australia) oraz Dr Vasileios Stavropoulos (Victoria University, Melbourne, Australia).

Dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak jest pracownikiem Katedry Marketingu WZiE PG kierowanej przez Pana Prof. dr hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego. Z jej profilem naukowym można zapoznać się na portalu Most Wiedzy

370 wyświetleń