Data dodania: 2021-10-22
Zespół WZiE pomoże firmom nabyć kompetencje z e-marketingu!
![marketing](https://pg.edu.pl/files/zie/styles/aktualnosci_pelny/public/2021-10/e-marketing_0.jpg?itok=n8hXnx2O)
W dzisiejszych czasach prowadzenie biznesu bez marketingu cyfrowego jest bardzo trudne a czasem nawet niemożliwe. Duże organizacje wiedzą to doskonale i szybko nabywają kompetencje w tym zakresie, jednak dla średnich i mikroprzedsiębiorstw to zadanie nie jest już takie proste. Wyzwaniem stają się koszty, ale też braki kadrowe. Na domiar złego w Europie brakuje już niemal 5 milionów profesjonalistów od e-marketingu.
Z pomocą przychodzą pracownicy Wydziału Zarządzania i Ekonomii PG w składzie: dr inż. Anna Maria Trzaskowska (kierownik inicjatywy), dr Natalia Przybylska, mgr inż. Agnieszka Firgolska oraz dr inż. Karol Flisikowski, którzy opracowali koncept użytecznego projektu “Developing E-marketing Skills for the Business Market”. Złożony przez nich wniosek został wyróżniony przez komisję konkursu "Erasmus+ Partnerstwa strategiczne dla szkolnictwa wyższego".
Jakiego rezultatu możemy się spodziewać? W ramach projektu zostaną zaprojektowane i wytworzone:
- listy kluczowych umiejętności w zakresie e-marketingu
- propozycje międzynarodowych programów nauczania
- kursy e-learningowe dla studentów uczelni biznesowych w całej Europie!
Całość powstanie jako efekt współpracy kilku uczelni. Politechnika Gdańska jako lider tematu zaprosiła do konsorcjum Instituto Politecnico Do Porto z Portugali, Turun Ammattikorkeakoulu Oy z Finlandii oraz Stichting Hogeschool Utrecht z Holandii.
Przyznana kwota dofinansowania to 394 059 euro.
Całemu zespołowi serdecznie gratulujemy i życzymy owocnej pracy koncepcyjnej!
-
2024-07-02
Prof. Jan Kreft na konferencji BankTech 2024
-
2024-07-01
Dobre praktyki Lean Higher Education