DEMS Marketing cyfrowy w praktyce
Digital marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów w biznesie. Z raportu „Digital 2024: Poland” wynika, że 88% Polaków korzysta z internetu, co świadczy o szerokim dostępie do sieci w Polsce. Co więcej, prawie 60% konsumentów robi zakupy online, co podkreśla znaczenie e-marketingu w docieraniu do klientów. Również 66% Polaków aktywnie korzysta z mediów społecznościowych, co czyni je kluczową platformą do budowania relacji z odbiorcami oraz zwiększania zaangażowania klientów.
Te statystyki pokazują, że rozwój kompetencji z zakresu marketingu cyfrowego jest niezwykle istotny dla firm działających w Polsce, ponieważ internet staje się głównym kanałem komunikacji i sprzedaży.
Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu organizowanym w ramach projektu DEMS – Developing E-marketing Skills for the Business Market, którego celem jest prezentacja wyników dotyczących kompetencji w marketingu cyfrowym.
Więcej: https://zie.pg.edu.pl/aktualnosci/2024-10/marketing-cyfrowy-w-praktyce-odkryj-kluczowe-umiejetnosci