XI Seminarium praktyczno-naukowe Lean Higher Education Poland
DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?
Dla wszystkich osób związanych ze szkolnictwem wyższym, którym zależy na dostarczeniu klientom tego czego potrzebują w najprostszy możliwy sposób z poszanowaniem pracowników.
-
Szefowie zespołów uczelni wyższych, w tym Dziekani i kierownicy katedr
-
Szefowie i pracownicy administracyjni wydziałów oraz działów centralnych
-
Pracownicy instytucji szkolnictwa wyższego – PAN, Instytuty naukowe,
-
Ministerstwo i jego agendy, NCN, NCiBR i inni grantodawcy,
-
Podmioty okołouczelniane – np. spin – offy,
-
Młodzi przedsiębiorcy akademiccy, inkubatory przedsiębiorczości itp.
RAMOWY PROGRAM
---
Dzień 1 | 9:30 - 16:50 | Dobre praktyki Lean Higher Education | Prelekcje praktyków
- Dobre praktyki zarządcze (lean management) – jak angażujemy każdy gram inteligencji w ciągłe doskonalenie, jak rozwijamy liderów, jak rozwijamy postawy skłaniające do ciągłego doskonalenia
- Dobre praktyki projektowe (lean transformation) – jak przeprowadzamy zespół przez zmianę, jak przeprowadzamy zmianę, jak identyfikujemy miejsca/procesy do zmiany, jak wykorzystujemy porażki i sukcesy
- Dobre praktyki narzędziowe (lean toolbox) – które narzędzia pomogły nam zobaczyć efekty lean, jak je zastosowaliśmy
- W pierwszym dniu przewidujemy 3 wystąpienia gości zagranicznych. Wystąpienia te będą realizowane w języku angielskim. Pozostałe prelekcje realizowane będą w języku polskim.
Wieczór dzień 1 | 19:00 - 22:00| Integracja w Browar PG4 lokalizacja
Dzień 2 | 9:00 - 15:00 | Zainspiruj się | 1-3 warsztatów do wyboru | zapisy
- Specjaliści z branż usługowych dzielą się doświadczeniem i dobrymi praktykami.
- 4 równoległe bloki warsztatowe do wyboru przez uczestników
- Wszystkie warsztaty będą realizowane w języku polskim.
- Liczba miejsc na warsztatach jest ograniczona. Decydować będzie pierwszeństwo zgłoszeń.
- Rezerwacji miejsca na warsztatach będzie można dokonać od 13.05.2024 do 12.06.2024. Warunkiem rejestracji jest zakończenie procesu rejestracji i wniesienie opłaty.