Jak obsłużyć 10 mln klientów i nie zwariować?
![](https://pg.edu.pl/files/zie/styles/1005x670/public/2023-11/Kopia%20NOWE%20Aktualno%C5%9Bci%20www%20%2895%29.png?itok=XaB4eAbR)
W środę 6 grudnia 2023 roku serdecznie zapraszamy w ramach cyklu „Za kulisami biznesu” na 11:30 do auli 107 WZIE na spotkanie na temat „Jak obsłużyć 10 mln klientów i nie zwariować? - czyli o zarządzaniu operacjami w dużym banku”.
Wydarzenie poprowadzi pan Paweł Jemioł, absolwent WETI i WZiE, który obecnie w Nordea Bank na bieżąco obsługuje finansowe sprawy 10 mln klientów z czterech nordyckich krajów.
Nasz Gość zaprasza nas w świat tzw. operacji, na przykładzie banku. Opowie nam o tym, jak organizuje się obsługę klienta na dużą skalę oraz jakie elementy teorii zarządzania procesami przydają się w praktyce, a o jakich realnych wyzwaniach trudno dowiedzieć się ze szkolnych ław. Chce się również podzielić doświadczeniami dotyczącymi pracy w roli menedżera, opowiedzieć co jest w niej fascynujące, a co trudne i stresujące. Pokaże nam też na przykładach różnice pomiędzy amerykańską, polską a skandynawską kulturą organizacyjną.
Podczas prezentacji będzie również możliwość zadawania pytań oraz zdobycia nagród-niespodzianek.
Pan Paweł Jemioł jest informatykiem, inżynierem procesowym i menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w polskiej (GE Money Bank, Bank BPH, mBank) i europejskiej (Nordea Bank) bankowości.
Spotkanie będzie moderowała dr Elżbieta Karwowska.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!