Jak obsłużyć 10 mln klientów i nie zwariować? | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Wydarzenia

Jak obsłużyć 10 mln klientów i nie zwariować?

6 Grudzień 2023 11:30

W środę 6 grudnia 2023 roku serdecznie zapraszamy w ramach cyklu „Za kulisami biznesu” na 11:30 do auli 107 WZIE na spotkanie na temat „Jak obsłużyć 10 mln klientów i nie zwariować? - czyli o zarządzaniu operacjami w dużym banku”.

Wydarzenie poprowadzi pan Paweł Jemioł, absolwent WETI i WZiE, który obecnie w Nordea Bank na bieżąco obsługuje finansowe sprawy 10 mln klientów z czterech nordyckich krajów.  

Nasz Gość zaprasza nas w świat tzw. operacji, na przykładzie banku. Opowie nam o tym, jak organizuje się obsługę klienta na dużą skalę oraz jakie elementy teorii zarządzania procesami przydają się w praktyce, a o jakich realnych wyzwaniach trudno dowiedzieć się ze szkolnych ław. Chce się również podzielić doświadczeniami dotyczącymi pracy w roli menedżera, opowiedzieć co jest w niej fascynujące, a co trudne i stresujące. Pokaże nam też na przykładach różnice pomiędzy amerykańską, polską a skandynawską kulturą organizacyjną.

Podczas prezentacji będzie również możliwość zadawania pytań oraz zdobycia nagród-niespodzianek.

Pan Paweł Jemioł jest informatykiem, inżynierem procesowym i menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w polskiej (GE Money Bank, Bank BPH, mBank) i europejskiej (Nordea Bank) bankowości.

Spotkanie będzie moderowała dr Elżbieta Karwowska.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!