Ze Świata Lean. Rozwój jakości dostawców, czyli o budowaniu relacji
Tworzenie łańcucha dostawców, surowców, półwyrobów oraz produktów finalnych daje firmie wiele szans, ale również inicjuje nowe ryzyka biznesowe.
Poczynając od poznania dostawcy, audytowania systemu zarządzania jakością, kwalifikacji, specyfikowania wymagań współpracy, negocjacji kontraktu, poprzez akceptację wyrobu oraz codzienną obsługę, budowana jest relacja z dostawcą. Wsparcie partnerów biznesowych do zmiany podejścia z naprawczego na prewencyjne, w postaci działań edukacyjnych, ma na celu m.in.: eliminację dostaw niezgodnych ze specyfikacją, powtórzone reklamację oraz opóźnione dostawy jest niezwykle ważne.
O tym jak z perspektywy mojego doświadczenia kreować relację z dostawcami i na co zwracać szczególną uwagę w odniesieniu do kluczowych dostawców opowiem podczas spotkania.
Naszym gościem będzie Filip Sołdacki, który od 2007 roku pracuje we wszystkich obszarach związanych z jakością produktów: elektronicznych, elektromechanicznych oraz procesów spawania. Obecnie swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje wspierając dostawców oraz procesy operacyjne w dynamicznie zmieniającym się środowisku zewnętrznym.