Could not load image from CDN: Client error: `GET https://files.pg.edu.pl/api/v1/file?path=zie%2FStrona%20polska%2FWydarzenia%2FZdj%C4%99cie%20prof.%20Czakona.jpg&alt=&attr=%7B%22class%22%3A%22img-fluid%20d-block%20mr-file-link%22%7D&target=` resulted in a `404 Not Found` response: File not found

Prof. Wojciech Czakon

Kierownik katedry zarządzania strategicznego i profesor zwyczajny na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Wcześniej kierował wydziałem teorii zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz wydziałem zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, w jej oddziale w Chorzowie. Jego badania koncentrują się na zjawiskach międzyorganizacyjnych oraz na strategiach i strukturach organizacyjnych. Przez kilka lat prowadził badania dot. współpracy pomiędzy konkurentami. Aktualne publikacje prof. Czakona dotyczą takich dziedzin jak: zarządzanie marketingiem przemysłowym, zarządzanie w turystyce, studia międzynarodowe w zakresie zarządzania i organizacji. Ostatnio przygląda się poznawczym podstawom współpracy w sieci i układach diadycznych. Wykłada strategię, fuzje i przejęcia, zarządzanie procesami biznesowymi oraz metodologię badań zarządzania. Związany z Wydziałem Europejskiego Instytutu Zaawansowanych Studiów Zarządzania, były wiceprezes Europejskiej Akademii Zarządzania, członek komitetu zarządzającego i organizacyjnego Polskiej Akademii Nauk.

Temat wykładu: A behavioral perspective on network embeddedness

Wybrane publikacje:

Fernandez, A. S., Chiambaretto, P., Le Roy, F., & Czakon, W. (2018). Introduction: Coopetition: From neologism to a new paradigm. In Routledge Companion to Coopetition Strategies(pp. 23-32). Routledge (https://www.routledge.com/The-Routledge-Companion-to-Coopetition-Strategies/Fernandez-Chiambaretto-Le-Roy-Czakon/p/book/9781138736894)

Czakon, W., & Kawa, A. (2018). Network myopia: An empirical study of network perception.Industrial Marketing Management (https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0019850117306119)

Le Roy, F., & Czakon, W. (2016). Managing coopetition: the missing link between strategy and performance.Industrial Marketing Management,53(1), 3-6 (https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0019850115003120)

Could not load image from CDN: Client error: `GET https://files.pg.edu.pl/api/v1/file?path=zie%2FStrona%20polska%2FWydarzenia%2FZdj%C4%99cie%20prof.%20Mickiewicza.jpeg&alt=&attr=%7B%22class%22%3A%22img-fluid%20d-block%20mr-file-link%22%7D&target=` resulted in a `404 Not Found` response: File not found

Prof. Tomasz Mickiewicz

Od wielu lat związany jest z Aston Business School, Aston University, Birmingham w Wielkiej Brytanii. Jest też honorowym pracownikiem naukowym w University College London oraz członkiem komitetów redakcyjnych czasopism Entrepreneurship Theory and Practice oraz Journal of Business Venturing. Jest także współwydawcą czasopisma Regional Studies. Publikuje w czasopismach o przedsiębiorczości, międzynarodowym biznesie i ekonomii, głównie w zakresie przedsiębiorczości porównawczej i gospodarek wschodzących, w tym w Journal of Business Ethics, Journal of World Business, Journal of Business Venturing, Entrepreneurship Theory and Practice, Small Business Economics, International Small Business Journal, Regional Studies. Wszystkie tytuły naukowe otrzymał w Polsce, w tym habilitację w dyscyplinie ekonomia na UMCS, ale od 1995 roku pracuje w Wielkiej Brytanii.

Temat wykładu: Entrepreneurship as Trust

Wybrane publikacje:

Growth & Entrepreneurship: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2Fs11187-018-0013-9.pdf

Diversity & Entrepreneurship: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00343404.2017.1405157

More, including datasets, do files: https://www.researchgate.net/profile/Tomasz_Mickiewicz

Most cited: https://scholar.google.co.uk/citations?user=C7u33xwAAAAJ&hl=en&oi=ao