Zapraszamy studentów Wydziału Zarządzania do uczestnictwa w programie rozwojowym z wykorzystaniem metody tutoringu. Celem programu jest wsparcie studentów w rozwoju edukacyjnym, naukowym i zawodowym poprzez indywidualną pracę z tutorem. Tutoring jest spersonalizowaną formą kształcenia opartą na relacji studenta z tutorem, w ramach której student rozwija swoje zainteresowania, a tutor służy pomocą i wsparciem zgodnie ze swoim obszarem specjalizacji.
Na czym polega uczestnictwo w projekcie?
Zgłaszając się do projektu „Mistrzowie Dydaktyki” w semestrze letnim 2022, studenci będą mogli skorzystać z indywidualnej współpracy z wybranym przez siebie tutorem w semestrze zimowym 2022/2023. Podczas regularnych, indywidualnych spotkań z tutorem, uczestnicy będą pracować nad realizacją swoich celów rozwojowych, które zostaną przez nich postawione na początku programu i doprecyzowane wraz z indywidualnym opiekunem.
Kto może przystąpić do projektu?
Studenci studiów I stopnia (po pierwszym roku studiów) i II stopnia.
Zapraszamy wszystkich chętnych zainteresowanych przystąpieniem do projektu. W przypadku większej liczby zainteresowanych niż obecna pula miejsc, przy rekrutacji uwzględniane będą następujące kryteria:
- średnia ocen z roku poprzedzającego rok rekrutacji,
- działalność w kołach naukowych, na rzecz Wydziału, Uczelni lub otoczenia instytucjonalnego,
- publikacje naukowe, działalność popularyzatorska lub udział w konferencjach naukowych
Projekt finansowany w ramach programu Mistrzowie Dydaktyki

Kontakt
e-mail: tutoring.zie@pg.edu.pl